poniedziałek, 31 października 2016

Front Chaos Zine #1 - [1991-1992]



DZIĘKI ŁUKASZ ZA PAPIERZYSKA!

Dziś trochę z dziejów piśmiennictwa. Zamiast oddawać się w tych dniach pochodom przebranych śfientych o których cały czas brzęczy reżimowa telewizja, zamiast wpadać w szał grobbingu w pogodę w którą chyba nawet ja bym psa z chałupy nie wygonił, a wreszcie zaś - zamiast ulegać durnowatej chłamerykańskiej helołinowej modzie i wycinać jakieś gówna w nic nie winnych dyniach, proponuję ruszyć swoimi dyńkami i oddać się lekturze całkiem fajnego szmatławca z Ostrowca Świętokrzyskiego. Sądząc po treści artykułów numer pochodzi bądź z końca 1991 bądź z pierwszych kilku miesięcy 1992 roku. Treść żołądkowa jedynki tegoż papierzaka zawiera wywiady min. z Samael, Abathor, Carbonized, Slashing Death, Danger Drive, Neurasthenia, Aggressor, Holy Trinity, Toxodead (Mex), Pandemonium, Kohruption, Tinfectet (nawet ja pierwszy raz widzę tę nazwę na krajowym podwórku), Sparagmos, Desolator, Aflicted, Dead Infection, Cemetery (Singapur), Celebration, Vulpecula, Czerwona Chorągiewka i kilkanaście krótszych bio oraz spowiedzi różnych fajnych ludzi (min. Tomka Krajewskiego z /wtedy/ Holocaust Zine, dziś szerzej znanego jako owner Pagan Records). Całkiem rzetelnie pisana, starannie złożona gazetka. O ile się orientuję wyszedł także numer 2, nigdy jednak nie widziałem go na oczy, a i w posiadanie tegoż wszedłem przypadkowo i dość niedawno. A doszły mnie słuchy, że parę osób tego szuka. Zatem byłem tak fajnym gościem i poskanowałem tę makulaturę. A natenczas sam z przyjemnością zagłębię się w lekturze w te wesołe jak dupa 80 letniej murzynki dni.

QUALITY: PDF, 208 MB, HQ 300 dpi.

DOWNLOAD:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych